۷ اردیبهشت ۱۴۰۲، ۱۱:۵۰

کوراش قهرمانی آسیا؛

برگزاری دوره داوری و مربیگری در حضور حیدر فرمان

برگزاری دوره داوری و مربیگری در حضور حیدر فرمان

رقابتهای کوراش قهرمانی آسیا در فاصله ۱۲۵ روز مانده به آغاز بازی‌های آسیایی از صبح فردا جمعه به صورت رسمی در «هانگژو» آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، مسابقات کوراش قهرمانی آسیا به عنوان تنها رویداد بین‌المللی و رسمی در شهر میزبان بازی‌های آسیایی در حال برگزاری است. این دوره از پیکارها با حضور ۲۵ کشور و ۴۰۰ ورزشکار به صورت رسمی از فردا جمعه هشتم اردیبهشت ماه آغاز خواهد شد و کوراش‌کاران حاضر در این رقابت‌ها به مصاف رقبای خود می‌روند.

همچنین امروز (پنجشنبه ۷ اردیبهشت‌) در حاشیه برگزاری این مسابقات، دوره‌های داوری بین‌المللی و مربیگری جهانی برگزار شد که بیش از ۸۰ نفر در این دوره‌ها شرکت کردند. «حیدرفرمان» رئیس فدراسیون جهانی کوراش و مسئول برگزاری بازی‌های آسیایی هانگژو در این رویداد حضور دارد.

فردا جمعه در روز نخست این دوره از مسابقات، در وزن ۶۶- کیلوگرم مجید وحید بریمانلو، در وزن ۸۱- کیلوگرم محمد محمدی بریمانلو، در وزن ۹۰- کیلوگرم صادق آذرنگ و در وزن ۱۰۰+ کیلوگرم فرزین شاهباز در بخش مردان، در وزن ۵۷- کیلوگرم طاهره آذرپیوند، در وزن ۶۳- کیلوگرم هدیه یزدانی، در وزن ۷۰- کیلوگرم دنیا آقایی و در وزن ۸۷+ کیلوگرم فاطمه برمکی مسابقات خود را برگزار خواهند کرد.

کد خبر 5764729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      این تیم ملی است یا تیم استان خراسان شمالی ؟
    • IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۷
      0 0
      شرکت کنندگان ایرانی که همه جودوکار هستند
      • اسفندابادی IR ۰۶:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
        0 0
        اصلا در ایران کلاس اموزشی کوراش نداریم